Naročilo - Hiša Lepote New You

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega
naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov. Minimalni znesek naročila na spletni strani znaša 5,00 € izdelkov pred prišteto poštnino. To je tudi znesek, nad katerim se lahko koristi promo kodo ob nakupu in nekatere akcije.

Oddaja naročila

Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti uporabniku prijazno. Želeni izdelek v košarico dodaš s klikom na zeleni gumbek”;Dodaj v košarico”.  Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkom in skupni znesek košarice v zelenem okvirčku “Moja košarica”. Ko imaš v košarici vse želene izdelke in želiš začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikneš na zeleni okvirček “Moja
košarica”.

Klik te pripelje na Blagajno, kjer boš videla celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku boš v sekciji “Način plačila” s klikom izbrala želeni način plačila. Hkrati lahko v tem koraku vpišeš tudi promocijsko kodo in/ali kodo za darilni bon. K skupnemu znesku bo prištet tudi ustrezni strošek poštnine. Nato nadaljuješ s klikom na gumb “Nadaljuj”.
V zadnjem koraku je potrebno izpolniti še podatke o kupcu in vnesti naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Tukaj imaš na voljo tudi okence z opombami, kamor lahko poljubno vpišeš morebitne opombe, pohvale, kritike ali dodatna navodila ob nakupu. Za zaključek naročila klikneš na gumb “Zaključi nakup”. S tem se strinjaš s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.

Poprava napak pred oddajo naročila

Si se zmotila pri zlaganju produktov v košarico ali izbiri načina plačila? Brez skrbi! V vsakem trenutku imaš možnost urejanja in popravljanja napak pred oddajo svojega naročila.
Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigiraš s pomočjo zgornjega navigacijskega menija.
Ob kliku na povezavo “;Pregled tvoje košarice”; se boš vrnila na začetek košarice. Tam lahko po želji odstraniš izdelke s klikom na povezavo desno ob produktu “Odstrani”.
Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko kadarkoli vrneš v spletno trgovino s klikom na povezavo "Nazaj v trgovino", ki se nahaja skrajno zgoraj, tik pod logotipom.
S klikom na “Tvoji podatki” v glavnem navigacijskem meniju košarice, boš spet na vnosu oz. urejanju svojih podatkov. Tukaj lahko poljubno spremeniš svoje podatke. Če imaš kakršnakoli vprašanja ali potrebuješ pomoč, smo vedno tukaj zate. Tako v živo preko spletnega klepeta (levo spodaj) kot preko e-pošte na info@hisalepote.si

Instagram utrinkiSledite nam